Emma Johansson

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Emma - 27 april 2013 23:33

Hej på er!   Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg nu innan jag går och lägger mig. Just nu mår jag sådär faktiskt, mådde ju lite bättre efter att jag hade ätit, men sen mådde jag illa igen  #Typiskt :(


Men ja, godnatt och sov gott allihopa!   


 


XoXo Emma



 




Av Emma - 27 april 2013 20:09

Hej!


Förlåt för den dåliga uppdaterngen idag, men jag har somsagt inte mått så bra och har inte alls känt för att blogga..  :( Men nu har jag precis ätit god kvällsmat och jag mår lite bättre. Just nu kollar jag på pretty Litlle Liars, hehe. Love it ;) 


Men ikväll händer väl nog inte så jättemycket, ska nog bara vara hemma och ta det lungt, kanske kolla på nån film o så   Ingenting jag klagar över att göra direkt, eftersom att min mage gör så ont. :(


Men ett datum jag längtar väldigt mycket över är den 25;te maj eftersom att jag och min kompis ska på Pink Party utanför Väla, nån annan som ska dit? :)


Nej, nu måste jag sluta att blogga och kolla klart på Pretty Little Liars.


 


Ha en jättebra lördagskväll ^^


 


Allmänt · Emma · Musik · Yeey · YOLO
Tidigare månad - Senare månad

Om Mig

Hej, va kul att du hittade hit :) Jag är en tjej, som heter Emma. Jag älskar att sjunga, dansa, vara med kompisar och att skriva. Jag skriver om allt möjligt som händer i mitt knasiga liv ;) Om du vill veta mer, läs bloggen till vänster

<---------

           

Sök i bloggen

Detta skriver jag om i bloggen :)

Svarar ärligt på allt :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Arkiv

Min blogg skapades:

10.04

Den 23dje april 2013

 

2013-04-23

 

Ovido - Quiz & Flashcards